چه شماره اي تو ذهنته؟؟حدسش ميزنم..


dokhtaroone

سلام.به وبلاگ من خوش اومديد.اميدوارم ازش خوشتون بياد.لطفا نظر دادن رو فراموش نكنيد.

 » 

شماره ای که در ذهنتان هست را حدس می زنیم

ابتدا یک ماشین حساب آماده کنید تا با هم پیش رویم. می‌توانید از ماشین حساب موبایلتان هم استفاده کنید. (فقط برای شماره تلفن‌های ۷ رقمی امتحان کنید.)

۱٫ هفت رقم شماره تلفن خود را در نظر بگیرید.

۲٫ حالا سه رقم اول آن را وارد ماشین حساب کنید. یعنی اگر تلفن شما “۱۲۳۴۵۶۷″ باشد “۱۲۳″ را در ماشین حساب وارد کنید.

۳٫ حالا این سه رقم را در ۸۰ ضرب کنید و حاصل را با ۱ جمع کنید.

۴٫ عدد به دست آمده را در ۲۵۰ ضرب کنید.

۵٫ حالا چهار رقم پایانی تلفن خود را با عدد به دست آمده جمع کنید. یک بار دیگر چهار رقم پایانی شماره خود را با آن جمع کنید.

۶٫ عدد ۲۵۰ را از حاصل به دست آمده کم کنید.

۷٫ حالا حاصل را تقسیم بر ۲ کنید.

                                                                 جواب واست آشنا نيست؟!؟!؟!



نظرات شما عزیزان:

tosen
ساعت14:17---6 ارديبهشت 1391
سلام از وبلاگت خیلی خوشم اومد من عاشق اینجور چیزام بازم بزار فقط مطالبتو یه کم شاد تر کن



یه دوست
ساعت9:38---1 ارديبهشت 1391
kimi jun in hamun farnushe

kimia
ساعت20:09---15 فروردين 1391
با اجازه لینکت کردم تو هم منو بلینک www.wearefabulous.loxblog.com با اسمه lost memories

مهران
ساعت23:33---9 فروردين 1391
سلام
من دوباره اومدم
میگم که من شما رو لینک کردم چون انصافا از وبت خوشم اومد
دوست داشتی تو هم لینکم کن
راستی چرا اسم وبتو تغیر ندادی اگه پشیمون شدی؟؟؟
منتظر حضور گرمت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:,ساعت 23:18 توسط Farnoosh| |


Power By: LoxBlog.Com